A Wizz Air Sármellékről Londonba indíthat 2014-ben repülőjáratot. Tovább fejlődik a sármelléki Hévíz-Balaton Airport, mely a hévízi önkormányzat tulajdonában van. Az Air Baltic fapados járatai után úgy tűnik, hogy végre megjelenik a repülőtéren a magyar fapados, a Wizz Air is. 2013-ban 25 ezer főre emelkedett a korábbi évek 14 ezer fős forgalma.
Az elmúlt 1-2 évben jelentős orosz vendégkör talált rá Hévízre, így ők jelentős forgalomnövekedést indukáltak a reptéren is. Emellett számos német charterjárat is rendszeresen megfordult a sármelléki légikikötőben a jövőben ezek bővülése is várható, cseh, lengyel, svájci és norvég desztinációkból. 2013-ban indult el az első fapados járat Sármellékről, az Air Baltic jóvoltából Rigába, melynek gyakoriságát sűríteni fogják jövőre.
Az egyik legfontosabb jövőt érintő hír azonban az, hogy a 2014-ben elindulhat az első rendszeres londoni repülőjárat a Hévíz-Balaton repülőtérről, mivel a Wizz Air-rel folytatott egyeztetések előrehaladott állapotban vannak. Ha sikerrel zárulnak a tárgyalások, akkor a Wizz Air újabb vidéki pozíciót foglalhat magának, ráadásul a konkurens Ryanair elől, hiszen a Ryanair néhány évvel ezelőtt közlekedtetett járatokat a nyugat-balatoni repülőtér és London-Luton között, amikor még Budapesten jelen sem volt.
Hévíz tervei nagyra törőek a sármelléki reptérrel kapcsolatban: 2014-ben 15-20 százalékos forgalombővülésre számítanak és az új uniós támogatási ciklusban pályázati úton felújítanák a légikikötő infrastruktúráját is. Jövőre biztosan elindul Bázelbe egy charterjárat, a Moszkvába induló gépek pedig menetrendszerűek lesznek.
Így tehát bizakodva várjuk, hogy a Wizz Air budapesti és debreceni járatai után a Dunántúl legjelentősebb vidéki repülőteréről is rendszeres fapados járatok indulhassanak Nyugat-Európába.